Klientide tagastuste uus andmebaas

Vana andmebaas mis minu saabudes oli loodud ei olnud kuidagi analüüsitav, kuna oli iga sheet eri kuule, erinevate kuude vaated olid erinevad ja sellest tulenevalt ei olnud võimalik koondeid teha. Loodud andmebaas oli tavalises excel formaadis, iga kuu oli eri sheedil, eri sheedid olid eri pikkustega jne jne. Ehk andmeid oli aga need ei olnud analüüsitavad adekvaatse ajaga. Kui soovisid võtta kokku mingi artikli või osakonna suhtes aasta tulemust siis oli see vähemalt 2-4h töö. Lisaks pika töö tulemuseva võis kokkuvõtja tegija kuskil eksida ja tulemus ei saanud veel ka õige. Selleks tuli ka luua täiesti uus ja analüüsitav andmebaas!

Uue andmebaasi eesmärk oli , et oleks võimalik teha eksimatuid ja kiireid põhi analüüse vastavalt vajadusele mis iganes mudi vajaduse põhiseid analüüse. Selleks mitte kulutades rohkem kui 5 minutit. Lisaks ajale oli plussiks ka 100% täpsus Pivoteid kasutades! Andmebaasiga saime kergelt teada kus, kes, millal, mis osakonnas ja mille pärast on tagasi saadab pesusid. Andmebaas ja analüüsid näitasid.

  • Kui palju üldse tuleb pesusid klientidelt tagasi igakuiselt.
  • Millised on peamised artiklid mida mesumaja puhtaks ei saa ja meie kontrollides ei avastata.
  • Kas keskmiselt kuus on määrdumine suurenenud või vähenenud.
  • kvaliteediosakonna töö mahtu.
  • Samuti oli andmebaasisist alati hea vaadata kes, millal, mis põhjuse, mis tüüpi vea, kust osakonnast ja mida tagasi saatis kui selleks vajadus või vaidlus omavahel/kliendiga tekkis.

Link andmebaasile:

2018 kliendi tagastused

LEAN manufacturing Timmitud tootmine

error: Sisu on autori kaitseall