Kõige olulisemaks ja suuremaks osaks koosolekute ja visuaalsete juhtimismetoodikate rakendamaisel oli whiteboard ruumi väljatöötamine ja selle efektiivne ning kiire käivitamine. Ruumis pidi olema kõikide tootmist puudutavate teemade haldus.
Whiteboard ruumis olid igapäevased võimalikult kiired ja efektiivsed koosolekud. Koosolekute ülesehitus oli järgmine:
- 8:30-8:35 E – Töökeskkonna spetsialist võttis kokku eelmise nädala tööohutuse tulemused ning oma pooleli olevad ülesanded.
- 8:30-8:35 T – Tootmisdirektor võttis kokku ettevõtte eelmise nädala tulemused KPI-d, müügitulu, tellimuste mahu, tarnekindlus OTD, kumulatiivse tööohutuse parenduste arvu, kumulatiivse reklamatsioonide arvu.
- 8:30-8:35 K,N,R – Tootmisdirektor juhatas sisse üldiste teemadega.
- 8:35-9:00 E,T,K,N,R – Töödejuhataja tegi kokkuvõtte oma osakonna probleemidest, tööohutusest, töötajatest, hilinenud tellimustest oma osakonnas. Koosolekute järjekord oli tagant poolt ette poole ehk pakkimine -> viimistlus -> keevitamine -> töötlemine -> ettevalmistus. Tagant poolt ette poole just sellepärast, et järgmisel osakonnal on üldjuhul ettekirjutusi eelnevale osakonnale, mitte vastupidi (näiteks paljud hilinemised on seotud osakonnas sellega, et juba eelnev etapp hilineb talle.
- 9:00-9:10 E,T,K,N,R – Kvaliteedi teemade läbivaatamine. Kogu stendi lahenduse ja presenteeriva info töötas välja kvaliteedijuht, kes oli ka stendi eest vastutav.
WHITEBOARD RUUMI 180+180 KRAADI VAADE
HOMMIKUNE TOOTMISKOOSOLEK
ERINEVATE STENDIDE LÄHIVAATED: