Nii laeva töökoha prendamine kui ka frotee osakonna parendamine tõid kaasa standardsete pooltoote kärude kasutusele võtu. Uute kärudega aga ei suudetud neid alati efektiivselt ja ühtemoodi paigutada tühjade kärude kogumisalatele. Selleks tuli välja töötada asukohtade märgistus ja samuti paigutuse asetusskeem. Enne asetusskeemi välja töötamist pandi u.40% juhtudest kärusid valetpidi. Peale seda enam valesti pandud kärusid ei märganud. Üheks oluliseks abimeheks oli see, et asetusskeem sai paigutatud põrandale just sellesse kohta kus sa esimese käru paigutad. Kui esimese käruga eksisid siis pandi alati terve rida valesti ka järgi. Kui esimene käru sai õige asendi siis järgmised pandi juba kenasti ka õigesti.
Tulemuseks olid kärud alati ettenähtud kohas, mis lihtsustab leidmist ja ladustmaist. Standardiseeritud asetusskeemiga oli Frotee osakonnas kärude ladustamine ~20% ruumisäästlikum, kuna sai paigutada kokkupakitult käru “ninad” masina alla. Tulenevalt asendiskeemist oli alati mugav ja standardselt ühtemoodi võimalik nii kärusid ladustada, kui ka kasutusse võtta. Kui paigutati aegajalt kärude “ninad” ette poole siis sellisest rivist käru välja võtmine oli väga ebamugav ja aeganõudev. Käru väljavõtmise kiirus oli ~20% efektiivsem kui seda said teha asetusskeemi järgides!
Asetusskeemi väljatöötamine oli hea näide sellest, et tehtud arendusi saab alati parendada. Esimeseks arenduseks olid asukohtade märgistused. Kui selgus, et sinna ei osata kärusid panna õigetpidi siis sai alles see lisaarendus tehtud!
Pildid arenduset
LEAVA kärude ladustamine
FROTEE kärude ladustamine