Toote või tellimuse vahetusel käidi sissesöötmise poolelt masina teisele poolele alati ütlemas kui tellimus vahetus. Samuti jääti järgmise tootegrupi või tellimuse vahele vahe, et täpselt aru saada kust üks hakkas ja kus teine lõppes. Selle protsessi kiirendamiseks pakkus üks operaatoritest välja, et tuleks teha unikaalset värvi tooted, mille läbilaskmine kirjeldaks ära vastuvõtjale, et nüüd hakkas uus toode. Väga suur kasu oli sellest siis kui mindi üle uuele, kuid sarnasele tootele. Näiteks valge tootelt tekikotilt valgele tekikotile, kuid ühe toote mõõt oli 150×240 ja teise 200×220. Või näiteks kui kahel kliendil olid samasugused tooted ja neid segamini ajada ei tohtinud. Nendes olukordades oli uus kollane läbilaskelina väga suureks abiks nii efektiivsuse kui ka kvaliteedi tagamiseks. Väga oluline oli ka fakt, et sai käivitatud töötaja idee ja see annab talle innusutst uute ettepanekute tegemiseks!
Pilte arendusest: