Kvaliteedi osakonnast tuli signaal, et tooted on aegajalt roostesed. Arutasin teemat erinevate inimestega ja jõudsime tulemuseni, et vaatame läbi kõik protsessi masinad kus nimetatud tooted läbi käivad ja teeme katse kas võib kuidagi meie 20 aastat vanad transpordikärud seda teha. Teades, et meie kärud ei näe suuremad asjad välja ja nende tegemiseks on kasutatud tavalis terast siis see oli täiesti võimalik. Tehnikud hakkasid masinaid kontrollima ja mina võtsin katsetuse kärudega endapeale. Kuna osad tooted jäävad enne triikimist (kergelt niiskena) ka ööseks kärusse siis pidasin just nende hoiustamisel tekkivat roostet kõige tõenäolisemaks. Kaheldavaks tegi kärude rooste edasi andmise see, et tooteid jäeti igapäevaselt ööseks kärudesse kuid igal päeval rooste probleeme ei olnud… Kuid siiski võtsin laos seisva käru ja panin sellele raami ümber otsesesse kontakti samasuguse toote millega kvaliteet probleemi avastas. Sidusin ümber ka kile, et niiskus liiga kiiresti ära ei auraks, sest ka tavaelus kaetakse kärud vastavate kilest katetega. Hommikul katsetuse tulemust vaatama minnes selgus, et tooted ongi roostesed. Edasi liikusin kohe tootmisse, et leida võimalikke seisvaid tooteid, et selgitada kuidas see meie toodetel reaalses elus tekib. Selgus, et nende toodetega mis on lihtsalt kärudes see probleem siiski ei tule esile aga küll tuleb nendega mis on pandud õhtul valmis, et alustada järgmist päeva. Selleks pannakse aegajalt tooteid üle käru serva, et oleks hea sealt otse kalandrisse tooteid panema hakata. Ex oli ka natuke õnne, et selline käru kontrolli päeval sattus tootmises olema. Probleem sai lahendatud ajutiste korraldustega, et selliselt ei tohi enam tooteid ööseks seisma jätta. Põhimõtteliseks lahenduseks hakkasin kohe tegelema kärude renoveerimisega ja katete vahetusega, et vältida 100%-liselt kvaliteedi riski. Sellest aga räägin teemas TRANSPORDIKÄRUDE KATETE VAHETUS
Pilte katsetest ja probleemi leidmine: