Lauas pakkimine oli korraldatud üle peatee, mis tegi komplekteerimise ebaefektiivseks ja ohtlikuks. Laua ja aluste vahel oli distants pikk umbes 3m, mida töötaja läbis iga pakki komplekteerimisega. ja liikumistee ristus peateega. Peamiseks muudatuseks oli aluste toomine töölauale poole lähemale ja viimine peatee aluste taha. Selle lihtsa liigutusega sai minimeeritud risk tööõnnetusele kuna mööda peateel transporditi sajadu kärud päevas. Töötaja ja kärude kokkupõrkamine teed ületades oli väga tõenäoline. Küll enamalt jaolt vältis õnnetust see, et pakkida või kärutransportija jäi lihtsalt seisma ja ootas millal üks neist oma tegevuse lõpetas ja tee vabastas. Siis sai taas teekonda jätkata (ebaefektiivne). Igapäevased olid ka olukorrad, kus vanas aluste hoiustamis kohas oli 2-3 rida kärusid teineteise ees ja kui sul oli vaja midagi panna viimases reas olevale alusele siis hakati seda välja kaevama, kuna see oli ligipääsmatu!
Seega peatee ja kärude asukoha vahetamine tegi palju kasulikku. Esiteks tagasime ohutuma töökeskkonna. Teiseks vähendasime komplekteerija liikumist 3x. Kolmandaks ei pea enam komplekteerija kaevama välja tagumisi aluseid, sest muud moodi nendeni lihtsalt ei pääsenud. Neljandaks ei pea enam keegi teineteise järgi ootama, et peatee vabaks saaks, kuna see oli uue asetusega alati vaba!
Pilte tehtud arendusest.
VANA
UUS