Kalandrite väljavõtt töötas ohtlikult ja ebaefektiivselt. Varasemalt pidi pakkija iga pakitava toote pakiga üle peatee minema. Mis oli aga ohtlik, kuna sadu kärusid viidi just seda teed mööda maja teise otsa. Enamus kokkupõrgetest hoidis ära inimeste tähelepanelikkus ja kui nähti, et keegi tuleb siis jäädi lihtsalt seisma ja oodati kui üks kahest oma manöövri lõpetab ja siis liiguti taas edasi. Lisaks ohtlikkusele oli ka käimistee masina ja toodete ladustamise aluse vahel ebaefektiivselt suur.
Peamine muudatus oli peatee ja toote ladustamise aluste omavaheline vahetamine, mille tulemusena kadus ära vajadus liikuda üle peatee mis oli ohtlik ja lisaks sellele viisime pooltoote kärud masinatele meetri võrra lähemale ja võitmise ~30% liikumisteede pikkusest töökoha ja pooltoote käru vahel. Mis omakorda tõstis tootmise efektiivsust. Tegemist oli väga lihtsa, odava ja kiire muudatusega mis andis kohe hea tulemuse.
Pilt olukorrast enne ja pärast: