Ettevõttes puudus koostööpartnerite kontaktide haldamise tööriist. Tihti kui oli vaja teada kust mingit teemust või toodet telliti siis pidi terve maja läbi käima, et koostööprtneri kontakti saada. Eriti ekstreemsed olid olukorrad kui soovisid saada teada kellega ja kust ostis kunagi lahkunud inimene midagi siis seal oli koostööpartneri tuvastamine väga aeganõudev ja teinekord võimatu. Läksime otsimisega väga sügavale ja teinekord suutsime paari päeva tööga kuskilt vanadest arvetest kontakte leida. Teinekord ei leidnudki. Kui varasemalt võttis ettevõttest lahkuv inimene kaasa kõik kontaktid sest need olid vaid tema telefonis ja peas, siis selle probleemi kõrvaldamiseks lõin kontaktide haldamise tööriista. Sealt oli peale loomist alati lihtne kiire leida kõiki vajaminevate koostööpartnerite kontaktid ja lahkuv inimene ei tekitanud enam vähimatki probleemi ettevõttele. Samuti aitab selline andmebaas oluliselt kiiremini uuel töötajal positsiooni sisse elada ja oluline “know-how” säilub ettevõttes.