Aluste märgistamise standardiseerimine on oluline, et lattu minnes oleks alati võimalik aru saada mida kui palju laos on ja kas need alused ikka peavad siin laos olema. Sellest teadmisest on palju kasu näiteks inventuuri tehes või samuti kitsastes tingimustes lao pinda optimeerides ja otsides võimalusi näiteks mingeid kaupu kokku ühele alusele panna jne. Samuti oli meil olemas ka väline ladu kuhu saime seisavaid asju viia. Seega jooksvalt hoidsime ka paigas Sinise Rohelise märgi reeglit, et oleks pidevalt teadmine kui palju meil on laos sellist kaupa mida saame välja lattu saata. Kuna märgistus toimis hästi siis sai aegajalt laos ringi vaadatud ja aluseid üle koetud, kui saime kokku auto jagu aluseid siis saatsime need ära teise lattu, et oma laos hoida vaid aktiivseid aluseid! Alustel oli peal ja esimene märgistus kuupäev millelt sai iga järgneva inventuuriga otsustatud, et kas alus siiski peab jääma siia lattu või mitte. Roheline, Sinine märgiustus oli ka kasuks juba auto komplekteerimisel ja laadimisel, kuna keegi ei pidanud näpuga näitama mis alused vaid sinise lipikuga alused tuli laost ära viia ja juhendaja sai tegeleda muude töödega.
Link juhendile: