Kuna ettevõtte sündides nagu ikka on sul vaid 1-2 klienti kellega sa ei pea midagi planeerima sest kui tellimus tuleb sa teed selle valmis ja jääd uut tellimust ootama. Kui peaks uus tulema siis taaskord teed selle kohe valmis ja klient on täpsete tarnete üle väga õnnelik. Kuid kui klientide arv jõuab 10-ni pead hakkama juba endale mingisuguseid saldosid märkima hakkama. Kui klientide arv jõuab 30-ni saad aru, et on vaja juba paremat pilti ja pead hakkama jälgima ka lisaks saldodele ka tellimusi, et tagada lubatud tarne õigeaegselt. Kui klientide arv jõuab 60-ni ja töö ainuüksi tellimuste tegemisega oled jännis ning kliendid hakkavad toodete üle küsima saad aru, et tuleb võtta kogu tegevus kontrollialla ja hoida täielikku ülevaadet toimuva üle. Eriti vinge on see, kui sa suudad seda teha visuaalselt ja kergesti haaratavalt. Edasi on näha stendide areng läbi erinevate etappide.
Järgmisena sai lisatud päevapõhine planeermine mis andis töötajale teada mida tuli järgneva nädala jooksul igapäevaselt teha. Planeerimise aluseks olid miinimumkogused ja sees olevad tellimused.